På lager
Digital download
274kr.
-37%
172.78kr.

About the game

STAR WARS Jedi: Fallen Order™ udnytter Xbox Smart Delivery til at give spillere adgang til både Xbox One-versionen og Xbox Series X|S-versionen af spillet. support.xbox.com Et galaktisk eventyr venter i STAR WARS Jedi: Fallen Order, et action-eventyr i tredjeperson fra Respawn Entertainment. I dette historiedrevne solospil spiller du en jedi-padawan, som med nød og næppe undslap ordre 66-udrensningen efter begivenhederne i Episode III: Sith-fyrsternes hævn. I dit forsøg på at genopbyg...
Læs mere
Sprog:
Chinese, German, English, Spanish, French, Italian, Japanese, Korean, Polish, Portuguese, Russian,
Developer:
Publisher:
Udgivelsesdato:

Visuals

Description

STAR WARS Jedi: Fallen Order udnytter Xbox Smart Delivery til at give spillere adgang til både Xbox One-versionen og Xbox Series X|S-versionen af spillet. support.xbox.com

Et galaktisk eventyr venter i STAR WARS Jedi: Fallen Order, et action-eventyr i tredjeperson fra Respawn Entertainment. I dette historiedrevne solospil spiller du en jedi-padawan, som med nød og næppe undslap ordre 66-udrensningen efter begivenhederne i Episode III: Sith-fyrsternes hævn. I dit forsøg på at genopbygge jedi-ordenen må du samle stumperne af din knuste fortid, så du kan gennemføre din træning, udvikle mægtige, nye kraft-evner og mestre det ikoniske lyssværds kunst, alt sammen med Imperiet og dets dødbringende inkvisitorer lige i hælene.

Mens du mestrer dine evner, bliver du kastet ud i filmiske lyssværd- og kraft-kampe, der er designet til at levere intense STAR WARS-lyssværddueller som dem, man ser i filmene. Du må nærme dig fjenderne strategisk, vurdere deres styrker og svagheder, mens du snedigt udnytter din jedi-træning til at nedkæmpe dem og løse mysterierne på din vej.

STAR WARS-fans vil genkende ikoniske steder, våben, udstyr og fjender, mens de møder et udvalg af nye personer, steder, væsner, droider og fjender, der aldrig er set i STAR WARS før. Som en del af denne autentiske STAR WARS-historie dykker fansene ned i en galakse, der for nyligt er blevet overtaget af Imperiet. Spillerne må kæmpe for at overleve som jedi-helt på flugt, mens de udforsker en for længst uddød civilisations mysterier i forsøget på et genopbygge resterne af jedi-ordenen, som Imperiet forsøger at udrydde totalt.

OPLEV BL.A.

● Filmisk, medrivende kamp – Jedi: Fallen Order leverer fantasien om at være en jedi med sit innovative lyssværd-kampsystem. – udfald, parader, undvigen – og en suite af mægtige kraft-evner, du må udnytte for at klare forhindringerne på din vej. Kampsystemet er intuitivt at komme i gang med, men det kræver træning og øvelse at mestre dets nuancer, når du får nye kræfter og evner i løbet af dit eventyr.

● En ny jedi-historie begynder – Som tidligere padawan på flugt fra Imperiet må du gennemføre din træning, før Imperiets inkvisitorer får nys om din plan om at genoplive jedi-ordenen. Med hjælp fra en forhenværende jedi-ridder, en knarvorn pilot og en frygtløs droide må du undslippe Imperiets onde rænkespil i et historiedrevet eventyr. Udforsk og overvind en lang række udfordringer baseret på kamp, udforskning og løsning af hovedbrud.

● Galaksen venter – Ældgamle skove, forblæste klippesider og hjemsøgte jungler er nogle af de unikke omgivelser, du kommer til at udforske i Jedi: Fallen Order, og du bestemmer selv, hvor du vil hen hvornår. Når du får adgang til nye kræfter og evner, får du mulighed for at rejse gennem banerne på nye måder og bruge kraften til at udforske. Men du må skynde dig, for Imperiet jagter dig aktivt i deres forsøg på at udrydde alle rester af jedi-ordenen.

Betingelser og begrænsninger er gældende. Se nærmere detaljer på www.ea.com/da-dk/legal.

Star Wars franchise

Star Wars: Battlefront Classic Collection (Xbox One / Xbox Series X|S)