Op voorraad
Instant download
60€
-6%
56.68€

About the game

Geef acht! Advance Wars marcheert naar de Nintendo Switch als Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp! Leid een leger in strategische, turn-based veldslagen als tactisch adviseur voor het Orange Star-leger. Jouw expertise is onmisbaar bij het verplaatsen van troepen over land, over zee en door de lucht. Versla vijandelijke eenheden en verover steden en basissen om het tij te keren en de vrede veilig te stellen. Houd het terrein en het weer in de gaten, want die hebben invloed op het verloop van de str...
Lees meer
Talen:
German, English, Spanish, French, Italian,
Developer:
Publisher:
Release datum:

Visuals

Description

Geef acht! Advance Wars marcheert naar de Nintendo Switch als Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp!

Leid een leger in strategische, turn-based veldslagen als tactisch adviseur voor het Orange Star-leger. Jouw expertise is onmisbaar bij het verplaatsen van troepen over land, over zee en door de lucht. Versla vijandelijke eenheden en verover steden en basissen om het tij te keren en de vrede veilig te stellen. Houd het terrein en het weer in de gaten, want die hebben invloed op het verloop van de strijd. Deze remake bevat de twee campagnes van Advance Wars en Advance Wars 2: Black Hole Rising!

Vecht samen met de commandanten

Verdedig je land met de hulp van Andy, Max, Sami en andere commandanten, elk met hun eigen specialiteiten en CDT-kracht. Andy kan eenheden repareren, terwijl Sami voetsoldaten sterker kan maken. Je tegenstanders kunnen natuurlijk ook hun eigen CDT-kracht gebruiken! De commandanten die je in beide campagnes ontmoet, spelen een cruciale rol op het slagveld en in het verhaal.

Rekruteer je vrienden en ontdek wie de beste strateeg is

Wanneer je even niet bezig bent om voor vrede te strijden in de twee campagneverhalen, kun je je wagen aan de Conflictstand. Maximaal vier spelers kunnen in deze spelstand op allerlei kaarten veldslagen leveren. Elke speler kiest een commandant uit een van de campagnes en kan op het slagveld gebruikmaken van zijn of haar unieke CDT-kracht en vaardigheden om het tij te keren. Je kunt voor een gevecht overigens zelf instellen wat de inkomsten per basis zijn en of er sprake moet zijn van oorlogsnevel.

Reviews

Er is nog geen review geschreven.

Best reviews